Human Design avontuur van Karin Weening

Karin volgde het groepstraject Empower your Design die het vuur aanwakkerde voor Human Design. Sinds dat moment zijn er zoveel mooie bijzondere momenten geweest. Human Design was voor Karin een bron van herkenning en een spiegel om de diepere lagen van haar potentie bloot te leggen. Lees haar persoonlijke avontuur.

Op het moment dat de mogelijkheid zich voordeed om met Marleen te werken, voelde ik een enorme stroomstoot aan energie. Ja, hier ging ik voor! In mijn werk als Gamechanger ga en sta ik voor het grote geheel (dat bleek ook uit mijn Human Design-profiel). Ik begeleid passievolle ondernemers met een heldere missie waarmee zij op impactvolle eigen wijze willen bijdragen aan een betere wereld. Door diep in mijn Human Design te duiken en rigoureuze keuzes te maken die kloppend voelden, kreeg ik mijn eigen missie en visie helder.

My flow, your flow – Your flow, my flow

Mensen komen bij mij wanneer ze een belemmering in zichzelf of in hun business ervaren. Ik streef ernaar hen in verbinding te brengen met zichzelf, waardoor ze zich hun talenten kunnen herinneren en hun potentieel kunnen activeren. Hierdoor kunnen ze zich opnieuw, op een diepere laag, met hun eigen onderneming verbinden. De laatste stap is de verbinding met mensen die zich bij hen willen aansluiten en geloven in hun missie: de creatie van een dreamteam. Bij al deze stappen maak ik gebruik van Human Design; om mijn klanten mee te begeleiden en te inspireren.

Emotionele Generator (5/1)

Dat ik een emotioneel mens ben, wist ik al. Human Design heeft me laten zien hoe ik dat in mijn voordeel laat werken. Ik stond altijd aan, had veel energie, zei op alles het liefst ja en wilde alles ook nog afronden. Ik was hardleers, raakte uit mijn gevoel en verloor veel energie. Dat leidde helaas tot een burn-out.

Door Human Design ben ik me bewust geworden van de waarde van mijn ‘ja’, waardoor ik minder energieverlies ervaar. Leren om ja te zeggen vanuit mijn buik en mij mee te laten voeren op de emotionele golf, werd mijn focuspunt. Als ik vanuit mijn hoofd, of te enthousiast ja zei, voelde ik de volgende dag al dat ik erop terug moest komen. Niet fijn. Het doorvoelen of iets is wat ik wil of te doen heb en het inzicht dat het bij mij zo werkt heeft veel verhelderd. Het heeft me veel opgeleverd om hier de tijd voor te nemen, mijn emotionele golven te respecteren en soms ook meteen in actie komen omdat ik een zachte maar ook heldere ja voel.

Grootste inzichten

De inzichten blijven komen. Recent heb ik onderzocht wie mijn ideale klant is: degene van wie ik na de meest intense sessie nog steeds energie ervaar en die ervoor zorgt dat ik me blij en gelukkig voel als ik zie in welke stroomversnelling hij of zij komt. Het ‘doorvoelen’ van dit vraagstuk leverde enorm veel op en zorgt er nu voor dat ik de klanten aantrek die een ideale match zijn voor mij én voor hen.

Human Design = herkenning

Human Design is complex, maar een bron van herkenning. Ik zie, lees en voel dat alles klopt. De inzichten houden mij op het pad om mijn eigen koers te varen. Ik duik het onderzoek weer in, ga ervaren, toepassen en de flow verder uitbreiden. Dit kan ik iedereen aanbevelen.

Karin Weening

www.nieuwetijdsbusiness.nl