Human Design avontuur van Margreet Elting – Bloemsma

Na een persoonlijke Human Design reading zei Margreet volmondig ja tegen de verdiepende mastermind. Er ging een wereld voor haar open van Human Design, wet van aantrekking en vrouwelijk leiderschap.

Lees haar persoonlijke verhaal over haar Human Design avontuur waarbij ze nog steeds de vruchten plukt in haar business.
Op het moment dat mijn Human Design-chart werd gemaakt, ging er een wereld voor me open. Ik had net de switch gemaakt van offline- naar online-ondernemer. Na twintig jaar werken in de evenementen- en marketingwereld was het tijd mijn kennis op het gebied van klantbeleving over te dragen aan andere ondernemers.

Zodra ik enthousiast ben, kan ik veel ideeën krijgen en loop ik het risico mezelf voorbij te lopen. Ik hunkerde echter naar rust, focus en vrijheid en had behoefte aan een gedegen aanpak, waarbij ik voldoening zou voelen.

Emotionele Manifesting Generator (5/1)
En toen kwam Marleen op mijn pad… Van Human Design had ik nog nooit gehoord, maar zij leek mijn gedachten te lezen. Ik herkende zo veel dat het bijna eng was. Tijdens het halfjaar-traject leerde ik mezelf steeds beter begrijpen.

Ik ben een Manifesting Generator, een gepassioneerde duizendpoot. Met altijd 101 ideeën. Ik doe vaak meerdere projecten tegelijk. Je moet mij niet in een omgeving zetten waarbij ik elke dag hetzelfde moet doen, daar word ik ongelukkig van. Ik moet vrijheid voelen. Dat ik een 5/1 ben, herkende ik. Ik vind het heerlijk om de teacher te zijn (5) en heb de eeuwige honger om te leren (1).

Superpowerrr en Valkuilen

Mijn hoofd-, mind- en wortelcentrum zijn open. Ik laat me makkelijk
meeslepen door impulsen van buitenaf. Nu ik dit weet, herken ik het. Keuzes voor mijn business maak ik niet meer direct, ik luister eerst naar mijn gevoel. Is het een ja en na twee nachten ook nog, dan ga ik het doen.
Rust vinden blijft lastig. Ik zoek dan graag de natuur op, om me van de rest van de wereld te ontkoppelen en tot rust te komen. Mijn autoriteit is het emotionele centrum. Sfeer is superbelangrijk. Als die niet goed is, functioneer ik slecht. Logisch dat klantbeleving mij zo aantrok. Daarbij creëer je een gevoel rondom je product of bedrijf. Mijn superpower ligt in het sacrale centrum. Als het goed voelt, dan is dat nu voldoende voor mij. Uitleg is niet nodig. Heerlijk. Alles op zijn plek.

Mijn levensmissie is 37 – de gate of the family.
De woorden die ik terug las in de omschrijving van mijn Gene Keys 37 maakten indruk. Het was een bron van herkenning. Ik deel je mijn grootste inzicht uit de omschrijving uit het boek. Like a good parent, you will have to be very patient – your way is the way – they will eventually come around to your way of thinking.

Dat zie ik terug bij mijn klanten. Steeds meer ondernemers beseffen dat klantbeleving essentieel is voor hun bedrijf. Mijn valkuil is ongeduldig zijn en snel opgeven als iets niet lukt. Weten dat het mijn levensmissie is om mijn klanten te helpen, gaf mij de rust en kracht om geduldig te zijn.

Omarm je blauwdruk

Laat zien wie je echt bent. Dat advies zou ik iedereen mee willen geven. Je bent je bedrijf gestart met een missie. Laat die ook echt tot leven komen. Durf klantbeleving toe te passen op jouw bedrijf, zodat de klant JOU gaat ervaren, JOU gaat voelen, op JOUW unieke mooie manier. Door naar je Human Design-chart te kijken, leer je waar je goed in bent en wat jij de wereld kan geven. Geef het ons dan ook. Het zou zonde zijn als je dit voor jezelf houdt.

Margreet Elting-Bloemsma – De Belevingsexpert
www.debelevingsexpert.nl